Start
›
Ofte stilte spørsmål
Nedenfor finner du en liste over ofte stilte spørsmål. Hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål, vær vennlig og kontakt oss. Vi setter pris på dine synspunkter og forslag.
Hva er Tilbo.no?
Tilbo.no er en nettside som samler alle aktuelle kundeaviser og kataloger fra store butikker i landet på ett sted. Her finner du kundeaviser fra supermarkeder som Carrefour, Kaufland, Billa og Lidl; fra butikker for sorte- og hvitevarer som Technomarket og Technopolis; fra butikker som selger kosmetiske produkter, møbler, klær og mye mer. Alle kundeaviser blir oppdatert hver dag slik at opplysningene på nettsiden er riktige til enhver tid.
Hvordan finne kundeavisen jeg leter etter?
For å finne kundeavisen som du leter etter raskest og lettest, bruk søkemotoren øverst på nettsiden. I tillegg til søkemotoren, kan du også bruke nettsidens kategorimeny som er laget for å være kort og presis. Etter at du har valgt din butikkategori, velg butikken som du leter etter og der vil du finne en aktuell kundeavis. Du kan også bruke nettsidekartet.
Koster det noe å bruke Tilbo.no?
Det er gratis og det vil alltid være gratis å bruke Tilbo.no!
Jeg er butikkinnehaver og ønsker å publisere min kundeavis på Tilbo.no. Hvordan kan jeg gjøre det?
For å legge til din butikk eller laste opp din kundeavis, vennligst gå til siden Legg til butikk.
Hvordan kan jeg kontakte Tilbo.nos team?
For å kontakte oss, gå til Kontaktinformasjon.
Hva er i min Tilbo.no-profil?
Ved å registrere deg hos Tilbo.no, får du tilgang til mange fordeler som på det nåværende tidspunkt ikke er tilgjengelig for brukere uten en profil. For at din opplevelse hos oss skal bli bedre og enklere, kan du utføre følgende på din konto:
Skriv inn din profilinformasjon med dataene du bruker;
Velg undermenyen “Sikkerhetsinnstillinger”, som du finner på venstre side på profilsiden din;
Skriv inn din nye e-postadresse. Av sikkerhetsårsaker, må du også skrive inn passordet ditt;
Så snart din nye e-postadresse er lagret, vil du motta videre instruksjoner for å bekrefte endringene.
Hvordan kan jeg registrere meg?
Trinn 1:
Du finner "Min profil"-menyen, på toppen av nettsiden. Når du klikker på denne, vil vårt registreringsskjema vises.
Du kan velge mellom to alternativer – enten å registrere deg med din personlige e-postadresse eller med din Facebook-konto. Når du har oppgitt påkrevd informasjon, får du instruksjoner om hvilken informasjon vi ønsker fra deg og hvorfor vi trenger disse dataene, slik at vi kan tjene deg på en best mulig og informativ måte. Så snart du har fyllt inn informasjonen, kan du klikke på registrer meg-knappen.
Trinn 2:
Det er viktig for oss å sørge for at ingen misbruker din personlige informasjon. Derfor krever vi en ekstra bekreftelse via e-post – slik at vi kan være sikre på at det kun er du som har tilgang til kontoen din. Vi vil derfor sende deg en melding (til den oppgitte e-postadressen), som du må bekrefte innen 24 timer. Dersom du ikke aktiverer kontoen din før fristen går ut, kan du gå inn og registrere deg på nytt.
Hva hvis jeg glemmer passordet mitt?
Hvis du glemmer passordet ditt, velger du "Glemt passord" alternativet på forsiden før du logger inn. Deretter vil vi sende deg en e-post med instruksjoner for hvordan du kan sperre tilgangen til kontoen, som du må følge.
Ved å følge lenken i e-posten, kan du skrive inn ditt nye passord og igjen få tilgang til profilen din.
Endre e-post for innlogging
For å endre din e-postadresse, må du følge disse trinnene:
- Logg inn på kontoen din med din nåværende kontoinformasjon;
- Velg undermenyen “Sikkerhetsinnstillinger” – du finner den på venstre side av profilsiden din.
- Skriv inn din nye e-postadresse. Av sikkerhetsårsaker må du også skrive inn passordet ditt;
- Så snart du har lagret din nye e-postadresse, vil du motta instruksjoner for å bekrefte endringene.
Er min personlige informasjon trygg?
Tilgangen til kontoen din er begrenset av et unikt passord som kun du kjenner til. All personlig informasjon gitt til Tilbo.no er fullstendig konfidensiell og under et strengt personvern.
Må jeg ha en profil for å bruke Tilbo.no?
En obligatorisk registrering er ikke nødvendig for å bla gjennom kataloger på nettsiden. Du kan bla gjennom kataloger, tilbud og kampanjer uten å ha en konto. Med en konto derimot, har du muligheten til å bruke følgende funksjoner:
Velge favorittmerker på din profil;
Varsler;
Lage en handleliste
Hvordan deaktiverer jeg kontoen min?
Hvis du ønsker å slette din personlige informasjon fra systemet vårt, kan du gå inn på kontoen din og velge å deaktivere kontoen. Din personlige informasjon vil bli fullstendig slettet fra systemet vårt innen 30 dager.